ادامه مطلب
میزگردهای خودروسازان؛ گفتوگوهایی که شنیده نمیشود

در روزهای اخیر یکی از خودروسازان بزرگ کشور اقدام به برگزاری میزگردی با حضور چند کارشناس کرد؛ میزگردی که قرار بود به بیان واقعیتها، ارزیابی مسیر گذشته و ارائه راهحل برای آینده صنعت خودرو بپردازد. اما پرسش اساسی این است که چنین رویدادهایی تا چه اندازه میتوانند اثرگذار، باورپذیر و شنیدنی باشند؟ آیا اصلاً مردم، کارشناسان مستقل یا حتی سیاستگذاران این نوع میزگردها را جدی میگیرند؟ واقعیت این است که بنگاههای صنعتی در بیان نقدهای جدی درباره خود، با محدودیتهای ساختاری روبهرو هستند.















