ادامه مطلب
مهندس غروی تمرکز بر برنامهریزی ـ بخش سوم

تنها یک ماه پس از انتصابش در ایران خودرو مهندس ویسه را مامور کرد تا به گروهی از همکاران برنامه استراتژیک صنعت خودرو را بنویسند. با توجه به اینکه آن زمان هنوز مرکز مطالعات استراتژیک ایران خودرو راهاندازی نشده بود این اقدام مهندس غروی نوعی بدعت و نوآوری بود. مهندس غروی از این تیم درخواست کرده بود که ظرف یک هفته رئوس اهداف و برنامههای 7 ساله ایران خودرو را بنویسند؛ برنامه هفت ساله ساپکو نیز جزئی از همین برنامه تلقی شده بود.