اساتید مدیریت در اندیشکده خودرو

اساتید مدیریت در اندیشکده خودرو
چند سالی است که تعدادی از اساتید رشته مدیریت به صورت مرتب و ماهیانه جلساتی را با یکدیگر برگزار می‌کنند. که به جلسات «سروستان» شهرت یافته است؛ آبان ماه افتخار میزبانی از این نشست به اندیشکده خودرو داده شد و این نهاد میهمان دکتر سید مهدی الوانی؛ دکتر شهراب خلیلی شورینی؛ دکتر رضا واعظی؛ دکتر سید احمد رضا قاسمی بود البته میهمانان دیگری هم حضور داشتند از جمله دکتر مسعود شباب؛ منوچهر سلطانی نیز در این جلسه حضور داشتند. این نشست فرصت مغتنمی بود تا در خصوص چگونگی برگزاری «همایش فصل پاییزی در منابع انسانی» با اساتید شور و مشورتی انجام گیرد. مقدمات آماده شد تا در هفتم آبان ماه شاهد همایش پرشوری باشیم.
ادامه مطلب

سهل و روان؛ همچون «عرش فیدار»

سهل و روان؛ همچون «عرش فیدار»
شرکت عرش فیدار شایان یکی از مهمترین شرکت‌ها در عرصه صنعت روانکاری ایران و همچنین تخصصی‌ترین  مرجع تامین‌کننده روغن‌های گیربکس می‌باشد. روز پانزدهم مهر ماه مراسمی جهت آشنایی با فعالیت‌ها و خدمات خود در سالن اندیشکده خودرو برگزار نمود. این مراسم با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت و با دعوت از نمایندگان استان تهران و میهمانان ویژه برگزار گردید. در این مراسم از دستگاه چهار کاره «ساکشن گیربکس عرش فیدار شایان» رونمایی شد. این دستگاه از یک کامپیوتر ویژه بهره‌مند است که در ابتدا خودرو را شناسایی کرده و متناسب با آن نسبت به تعویض روغن گیربکس، موتور، ترمز و هیدرولیک اقدام می‌نماید.
ادامه مطلب

ملاقات با «مردی مثل خودش»

ملاقات با «مردی مثل خودش»
روز 21 شهریور ماه برای ما در «اندیشکده خودرو» روز خوبی بود؛ با استادی ملاقات کردیم که معتقد است: «برای موفق شدن لازم نیست مثل دیگران باشی! می‌توانی به شیوه خودت باشی و به شیوه خودت پیشرفت کنی»؛ شاید به جرات بتوانیم بگوییم کمتر مدیری باشد که پدر علم مدیریت ایران «سید مهدی الوانی» را نشناسد. دکتر سید مهدی الوانی متولد 1323 در محله امیریه تهران است؛ به باور بسیاری او بیشتر اهل سلوک انفسی است تا آفاقی! رمز موفقیت در هر کاری را «عاشقی» می‌داند و می‌گوید: «اگر عاشق کارتان باشید در آن موفق و کامیاب می‌شوید».
ادامه مطلب

عشق‌بازی با «ماکت خودرو»

عشق‌بازی با «ماکت خودرو»
برای خیلی‌ها خودرو عشق است و برای برخی ماکت خودرو! کمتر مردی را می‌توان یافت که نسبت به خودروها بی‌تفاوت باشد؛ اکثر مردان کششی غریزی نسبت به این ساخته‌های دست بشر دارند. خودرو برای آنها جایگاه معشوق دوم را دارد اگر اول نباشد! پژوهشی نشان می‌دهد که قسمتی از مغز مردان هنگام تماشای خودروهای جذاب به صورتی فعال می‌شود که هنگام دیدن یک زن زیبا! هر چه باشد خودرو هم پاسخی به نیازهای غریزی ما و هم پاسخی به نیازهای اجتماعی ما برای داشتن یک زندگی شاد اجتماعی است.
ادامه مطلب

گام بلند اندیشکده خودرو در حفظ میراث صنعت خودرو

گام بلند اندیشکده خودرو در حفظ میراث صنعت خودرو
به گزارش روابط عمومی اندیشکده خودرو، روز دوشنبه 18 تیر 1403 در نشستی تفاهم نامه همکاری میان اندیشکده خودرو و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان اقدامی در جهت حفظ میراث صنعت خودرو از سوی سیروس عیدی پور به نمایندگی از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و احمد فرهادی به نمایندگی از اندیشکده خودرو در محل مرکز فرهنگی موزه ای خودروهای تاریخی ایران به امضا رسید.
ادامه مطلب

رونمایی از خودروی گراهام پیچ

رونمایی از خودروی گراهام پیچ
روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه و مصادف با روز موزه و میراث‌فرهنگی از خودروی گراهام پیچ در محل موزه خودروهای تاریخی ایران رونمایی شد. این خودرو از جمله خودروهای وارداتی در اواخر دهه ۲۰ و اوایل دهه ۳۰ شمسی است.
ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش