پاسخ به سوالاتی در باب همایش «فصل پاییزی در منابع انسانی»

پاسخ به سوالاتی در باب همایش «فصل پاییزی در منابع انسانی»
اندیشکده خودرو برای نخستین بار همایشی را با موضوع چالش‌های منابع انسانی در صنعت خودروسازی برگزار خواهد کرد؛ چند روزی از اطلاع‌رسانی این همایش تحت عنوان «فصل پاییزی در منابع انسانی صنعت خودرو» می‌گذرد و کسانی که به هر نحوی در زنجیره ارزش کسب و کار خودرو فعالیت می‌کنند سوالاتی را طرح کرده‌اند که سعی می‌کنیم به این سوالات پر تکرار پاسخ دهیم: 1. برنامه همایش چیست؟ این همایش در سه بخش کلی ارائه خواهد شد؛ بخش نخست پنل کارگزاران منابع انسانی و بخش دوم پنل اساتید و در انتهای همایش استقرار میزهای دانش جهت ملاقات با اساتید
ادامه مطلب

همایش «منابع انسانی» در زنجیره کسب و کار خودرو

همایش «منابع انسانی» در زنجیره کسب و کار خودرو
سازمان هر چه داشته باشد؛ بدون «منابع انسانی» چیزی ندارد! به عبارت دیگر اگر تمامی منابع تولید را کنار هم بگذاریم بدون «منابع انسانی» چیزی تولید نخواهد شد! روز هفتم آبان ماه در همایش «فصل پاییزی در منابع انسانی» به دنبال مروری بر چالش‌های منابع انسانی در صنعت خودرو» خواهیم رفت. آیا شاهد شروع فصل پاییزی در منابع انسانی صنعت خودرو هستیم؟ آیا فصل پاییزی نمادی از سرمای سخت در منابع انسانی شرکت‌ها است؟ یا برگ ریزان پاییزی نمادی از رویش برگ‌های جدید خواهد بود؟ هر چه باشد گویی صدای خش خش برگ ریزان در سرزمین خودروسازها به گوش می‌رسد.
ادامه مطلب

بیانیه انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کسب‌و‌کار خودرو صادر شد.

بیانیه انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کسب‌و‌کار خودرو صادر شد.
«اندیشکده خودرو» در اقدامی نوآورانه و برای نخستین بار موفق شد با برگزاری میزگرد «خودرو در پیچ سیاست» تمامی فعالین زنجیره کسب و کار خودرو کشور شامل: انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان؛ انجمن خودروسازان ایران؛ انجمن وارد کنندگان خودرو؛ انجمن خدمات پس از فروش و اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گرد هم آورد. این میزگرد با هدف رساندن صدای بخش خصوصی و انجمن‌های صنفی فعال در خلق زنجیره ارزش کسب و کار خودرو؛ به حاکمیت تشکیل گردید.
ادامه مطلب

خودرو در جلوه «ماکت»

خودرو در جلوه «ماکت»
اندیشکده خودرو و موزه خودروهای تاریخی ایران با همت انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران که نماینده رسمی (FIVA) درایران است و به مناسبت روز جهانی جوانان؛ از امروزه یعنی آغازین روز شهریور ماه به مدت یک ماه میزبان ماکت‌های خودروهای کلاسیک ایران است؛ این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه ماکت خودروهای کلاسیک ایران می‌باشد؛ با مساعدت‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و کلوپ رسمی ماکت خودروهای کلاسیک برگزار گردیده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این نمایشگاه؛ رونمایی از ماکت دست‌ساز خودروی مرسدس بنز در ابعاد (1:1) است؛ خودرویی که در سریال تاریخی هزاردستان مورد استفاده قرار گرفته بود.
ادامه مطلب

جایگاه «اندیشکده خودرو» در صنعت خودرو

جایگاه «اندیشکده خودرو» در صنعت خودرو
«اندیشکده خودرو» در روز بیستم مرداد ماه میزبان نمایندگان انجمن‌های صنفی کسب و کار خودرویی بود؛ تا محفلی برای شنیدن صدای این بخش ایجاد نماید؛ باور مسلط در «اندیشکده خودرو» این است که مبنای تحول چه در سطح جامعه؛ چه در سطح فردی یا در سطح سازمانی، در اندیشه‌ها نهفته است بنابراین هرگونه سیاستگذاری جدید نیاز به افکار جدید دارد و افکار جدید از تضارب آراء و افزایش سطح گفتگو استخراج خواهد شد.
ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش