اندیشکده خودرو (هاب فکر) 

 

امروزه با گذشت بیش از شش دهه در عمر صنعت خودرو؛ این صنعت قادر است اندیشکده‌ای را برای هضم و ارائه راه‌حل بحران‌های پدید آمده، تاسیس نماید؛ این اندیشکده قادر است از سینرژی منابع زیر بهره ببرد: 
• دانشگاه‌هیان: بیشترین تلقی استفاده از علم دانشگاهی در صنعت خودرو محدود به موضوعات فنی و مهندسی بوده است حال آنکه در اداره شرکت‌هایی با ده‌ها هزار نفر پرسنل و میلیاردها تومان ثروت علومی دیگری از جمله: جامعه‌شناسی؛ روانشناسی؛ مدیریت؛ اخلاق و ... نیز بهره گرفت. اندیشکده خودرو می‌تواند معبری باشد برای بهره‌مندی از این علوم. 
• مدیران با تجربه: امروزه تجربه روسوب کرده قابل توجهی در این صنعت وجود دارد. از مدیران بازنشسته تا سایر متخصصانی که هم اکنون در سایر بخش‌های خصوصی یا دولتی مشغول بکار هستند به عنوان سرمایه‌های این صنعت تلقی می‌شوند. به نوعی که می‌توان چاره هر مسئله‌ای را در فهم بین‌الاذهانی این افراد که سال‌ها آموزش دیده‌اند و تجربه اندوخته‌اند؛ یافت.  
• کارکنان: در هر یک از شرکت‌های خودروساز افرادی حضور دارند که کارشان با تخصص آن تناسی ندارد، برخی از این افراد که سرشار از ایده‌های ناب و خاص هستند می‌توانند به صورت پروژه‌ای در خدمت اندیشکده خودرو باشند تا به فراخور بتوان از دانش و تجربه این افراد استفاده کرد. 
• شرکت‌های دانش بنیان: همیشه صنعت خودرو تنها به دنبال دریافت توانمندی فنی و مهندسی شرکت‌های دانش بنیان بوده است؛ اندیشکده خودرو می‌تواند از ظرفیت این شرکت‌ها در حوزه‌های: کیفیت، مارکتنیگ، سی آر ام، منابع انسانی، ارتباطات، صادرات و ... استفاده ببرد.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش