پاسخ به سوالاتی در باب همایش «فصل پاییزی در منابع انسانی»

 

همایش منابع انسانی

 

اندیشکده خودرو برای نخستین بار همایشی را با موضوع چالش‌های منابع انسانی در صنعت خودروسازی برگزار خواهد کرد؛ چند روزی از اطلاع‌رسانی این همایش تحت عنوان «فصل پاییزی در منابع انسانی صنعت خودرو» می‌گذرد و کسانی که به هر نحوی در زنجیره ارزش کسب و کار خودرو فعالیت می‌کنند سوالاتی را طرح کرده‌اند که سعی می‌کنیم به این سوالات پر تکرار پاسخ دهیم:

۱. برنامه همایش چیست؟
این همایش در سه بخش کلی ارائه خواهد شد؛ بخش نخست پنل کارگزاران منابع انسانی و بخش دوم پنل اساتید و در انتهای همایش استقرار میزهای دانش جهت ملاقات با اساتید

۲. اساتید دعوت شده در پنل و رزومه ایشان اطلاع‌رسانی بفرمایید؟
دکتر سید مهدی الوانی؛ پدر علم مدیریتی ایران، دکتر سهراب خلیلی شورینی؛ مدرس مدیریت و استراتژی در دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، دکتر رضا واعظی، استاد مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی؛ منوچهر سلطانی؛ مدیر و مدرس مدیریت منابع انسانی، وفا علی کمالیان؛ مشاور مدیریت متمرکز بر موضوع منابع انسانی، علی‌رضا شعبانی راوندی؛ مدیر و مشاوره در حوزه مدیریت و مدیریت منابع انسانی

۳. در پنل کارگزاران چه افرادی سخن خواهند گفت؟
ما سعی کرده‌ایم فرصتی برابر برای طرح چالش‌ها در حوزه‌های مختلف زنجیره کسب و کار خودرویی را فراهم آوریم به همین لحاظ در خدمت نمایندگانی از خودروسازان؛ قطعه‌سازان؛ وارد کنندگان؛ خدمات پس از فروش و نمایشگاه‌داران خواهیم بود.

۴. در مورد نتایج و دستاوردهای همایش توضیحاتی بفرمایید؟
ضمن جمع‌بندی چالش‌های مطروحه در حوزه منابع انسانی شرکت‌های زنجیره ارزش کسب‌و‌کار خودرو و اهمیت موارد برگزاری رویدادهای آتی طرح‌ریزی خواهد شد.

۵. نحوه حضور در همایش به چه صورت می‌باشد؟
علاقمندان جهت حضور در همایش می‌توانند از طریق وب‌سایت اندیشکده ثبت‌نام نمایند. (autott.ir)

۶. آیا فرصتی برای ملاقات حضوری با اساتید وجود دارد؟
بله، در لابی موزه هر استاد دارای «میز دانش » لست و شرکت کنندگان عزیز می‌توانند پس از اتمام همایش به صورت اختصاصی با اساتید ملاقات بفرمایید.

۷. برای ثبت نام دانشجویان و پژوهشگران تخفیف ارائه می شود؟ 
بله، اندیشکده خودرو برای  دانشجویان و پژوهشگران محترم ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

 

وب‌سایت  |  اینستاگرام  |  واتس‌اَپ  |  تلگرام  |  آپارات  |  یوتیوب  |  احمد فرهادی

احمد فرهادی: ۰۳/۰۷/۳۰

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش