اندیشکده خودرو یکی از سرفصلهای مهم امسال را به کاربست هوش مصنوعی در وجوه مختلف صنعت خودرو اختصاص داده است. این اندیشکده با بهرمندی از اساتید داخلی و خارجی طرحها و پروژههای خاصی برای بخشهای مختلف طراحی نموده است. یکی از موارد مهم استفاده از هوش مصنوعی (AI) بهعنوان ابزاری قدرتمند میتواند به مدیران نمایشگاههای خودرو در سطح شهر کمکهای گستردهای ارائه کند، از بهبود بهرهوری تا افزایش فروش و بهبود تجربه مشتری. در اینجا چند کاربرد کلیدی هوش مصنوعی برای مدیران نمایشگاهداران خودرو آورده شده است:
وبسایت | اینستاگرام | واتساَپ | تلگرام | آپارات | یوتیوب | احمد فرهادی
۵
از ۵
۱ مشارکت کننده