بازدید از موزه

واقعیت این است که اشیاء تاریخی فقط تاریخی نیستند؛ بلکه روایتگر فرهنگ یک مرز و بوم هستند؛ هویت فرهنگی گذشته را به نسل جدید منتقل می‌‌کنند،‌ هویت‌بخشی می‌کنند و به آینده راهکار می‌دهند. بنابراین نباید موزه را فقط یک زیستگاهی برای نمایش آثار تاریخی بدانیم؛ بر اساس تعریف سازمان یونسکو «موزه مؤسسه‌ای‌ست دائمی و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می‌کند. هدف موزه‌ها، تحقیق در آثار و شواهد به‌جای‌مانده انسان و محیط زیست او، گردآوری آثار، حفظ و بهره‌وری معنوی و ایجاد ارتباط بین این آثار، به ویژه به نمایش گذاردن آنها به منظور بررسی و بهره معنوی است.»
افراد علاقمند به بازدید از موزه خودروهای تاریخی ایران می‌توانند از طریق اندیشکده خودرو بلیط خود را با تخفبف ویژه دریافت نمایند.






بلیط ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها
شرکت‌ها و سازمان‌ها به عنوان یک اقدام رفاهی می‌توانند با شرایط ویژه‌ای نسبت به تهیه بلیط موزه خودروهای تاریخی برای کارکنان خود اقدام کنند. برای هماهنگی و تهیه بلیط سازمنی با لینک اندیشکده خودرو در تماس باشید.
 
بلیط VIP
VIP مخفف عبارت Very Important Person به معنی «فرد خیلی مهم» است، ویژه افرادی است که مایلند از خدمات بالاتری برخوردار باشند. با خرید هر بلیط VAP خدمات زیر ارائه می‌شود:

_ همراه داشتن 5 نفر به صورت رایگان
_ پذیرایی از 5 نفر در کافه خودرو به صورت رایگان
_ بازدید از سالن کالسکه به صورت رایگان
_ دریافت یک هدیه از غرفه محصولات فرهنگی

روزهای بازدیدساعت بازدیدنشانی
یکشنبه تا جمعه۹:۰۰ تا ۱۷:۳۰کیلومتر 11 بزرگراه شهید لشکری
(جاده مخصوص کرج)، ابتدای
خیابان بیست‌و‌پنجم، پلاک 2

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش